Sunday, September 10, 2006



مزدوران چه كساني هستند؟

طبيعتا در سايه نظام توتاليتر ايران كه هرچه چاپلوسي كني بيشتر منفعت شخصي خواهي داشت در سولدوز نيز كساني سرسپرده و خائن هستند. چندي پيش در طي دو شبنامه اسامي تعدادي از اين خائنين در سطح شهر پخش شد كه آن اسامي به همراه اسامي جديد در اينجا آورده ميشود. بزودي اسامي كامل خائنين در اختيار افكار عمومي گذاشته خواهد شد.

1.دكتر اميني فرد (سابقا با نام چوپاني) : فرماندار نقده
2.سردار حبي : فرمانده سپاه نقده – برادر جهانبخش محبي نيا نماينده مردم مياندواب در مجلس.
3. برادران (يحيي و حسن) قاراچوبوقي: رئيس مبارزه با مواد مخدر نقده.
4.علي رضوان: فرمانده گردان عاشورا بسيجيان نقده.
5.برجعلي زيبايي: عضو ارشد و سرهنگ سپاه نقده.
6.سرهنگ غلامرضا يوسف زاده (معرف به آت قولو) : معاون اداره امنيت نيروي انتظامي نقده – اين شخص چندي پيش به همراه "سيمكايي" از قاضي هاي فارس زبان دادگستري نقده در حوالي اوشنويه در يك باغ در مجلس عيش و نوش كه انواع مشروبات الكلي و چند فاحشه حاضر بودند دستگير شدند كه در نتيجه سيمكايي به ورامين منتقل شد اما اين سرهنگ پليد در سر كار خود باقي ماند.
7.مهدي داننده: فرزند ملا داننده كه قبل از انقلاب 57 چوپان بود و بعد از انقلاب رئيس كميته نقده شد – مهدي داننده در دادگستري بجهت سرقت مسلحانه پرونده دارد و اين شخص 27،28 ساله پست مهمي در بسيج نقده دارد.
8.زاهد احمدزاده: از اعضاي اصلي بسيج نقده و اورميه – جزو نمايندگان شوراي نگهبان و نهاد رهبري در آذربايجانغربي – اهل نقده ساكن اورميه.
9.محراب ابوزاد: عضو ارشد و سرهنگ سپاه نقده. اين فرد نيز داراي فساد اخلاقي است.
10.رجب زينالي: راننده تاكسي – وي براي اداره اطلاعات فيلمبرداري ميكرد كه از طرف مردم شناسايي شده است.
11.اللهوردي بابايي: مغازه سي دي فروشي.
12.حقوردي طالبيان: حسابدار اداره برق – از جاسوسان ارشد در نقده.
13.يوسف پور عزيز: راننده اداره آموزش و پرورش نقده.
14.ميرزا علي خليلي: صاحب مغازه توليد نان ساندويجي در مقابل آموزش و پرورش نقده.
15.حسين ارزنده: نام فاميلي اصلي وي بيزماري است.
16.مهدي عبدي
17.سليمان اسكندري: معلم
18.يحيي عباسيان: معلم
19.غلامرضا عطايي: نجار
20.علي رضاوندي
21.مهرداد مهران
22.محمد مهران
23.محمود خزايي
24.مصطفي خزايي
25.يحيي انداز: مغازه دار در خيابان امام – از جاسوسان سابقه دار در نقده – مورد جاسوسي وي در منطقه "يئدي يار" نقده كه تعدادي از غيرتمردان سولدوز مشغول چاپ اطلاعيه هاي تظاهرات بودند و در موارد ديگر كاملا محرز است.
26.دكتر محمد رضا بهادري: پزشك قلابي و سهميه ايي – مسئول ضابطين قضايي در نقده – در انتخابات پيشين نقده توانست 12 راي كسب كند!
27.ملا مهديفر: نماينده نهاد رهبري در دانشگاه آزاد نقده – وي در شناسايي دانشجويان هويت طلب آذربايجاني دانشگاه آزاد و معرفي آنها به اداره اطلاعات نقده نقش ايفا كرده است و همچنين در جلسه هئيت تحقيق و تفحص مردم را به وحشيگري محكوم نموده است.
28.رضا نوروز نويد: عضو ارشد بسيج نقده – رئيس سابق بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور نقده – از بسيجيان باتوم بدست.
29.رضا پور غريب: رئيس حراست دانشگاه پيام نور نقده – اين فرد از حمايت مستقيم اداره اطلاعات نقده برخوردار است و پس از حوادث نيز از طريق فيلمها و عكسها آندسته از دانشجوياني را كه در تظاهرات حضور داشته اند شناسايي نموده و ليست آنها را در اختيار اداره اطلاعات و سپاه نقده قرار داده است.
30.كريم خاني: از جاسوسان ارشد و شناخته شده رژيم كه در اداره آموزش و پرورش اشتغال دارد – در انتخابات رياست جمهوري رئيس ستاد لاريجاني در نقده بود.
31.محمد رويان: كارمند بانك ملي – ماموران مزدور محلي بهمراه اين شخص از منزل مسكوني 3 طبقه وي واقع در خيابان سينماي نقده از مردم فيلمبرداري و عكسبرداري ميكردند.

وضعيت عمومي در نقده:

پس از حماسه آفريني مردم دلاور و غيرتمند سولدوز در خرداد 1385 حس ملي در بين مردم شديدا رشد نموده و اكنون تنفر عميقي از مسئولان نژادپرست و ديكتاريست رژيم و عمال و مزدوران محلي آنها در بين مردم شكل گرفته است. تعداد مغازه ها و تابلوهايي كه از فارسي به تركي تغيير نام مي دهند قابل توجه است. در مراسمهاي مختلف، تابلو و پارچه نويسي ها به زبان توركي انجام ميگيرد و حتي عمال رژيم نيز از ترس جان و مالشان اينكار را انجام ميدهند. خيابان فتوحي نقده كه محل تجمع مردم در روز پنجشنبه 4 خرداد بود و نقطه شروع درگيريها، بعنوان خيابانهاي انقلاب و آذربايجان خوانده ميشوند و نيز فلكه فرمانداري كه عمال آدم كش رژيم ملت را به رگبار بستند و ماهيت واقعي و ضد مردمي خود را بار ديگر هرچه نمايانتر ساختند، بعنوان "شهيدلر ميداني" خوانده ميشود. فرمانداري نقده خلوت ترين دوران خود را سپري ميكند و اكثريت قريب به اتفاق مردم براي امور اداري به آنجا مراجعه نمي كنند.

مراسمهاي عروسي در نقده حال و هواي ديگري دارد، در اين مراسمها كلا آهنگهاي اصيل توركي و آذربايجاني خوانده مي شوند و مارش ملي آذربايجان در تمامي عروسيها طنين انداز ميشود. شايان ذكر است اداره اطلاعات نقده از طريق اداره اماكن اركسترهاي موسيقي را به همين خاطر تحت فشار قرار داده است.

روزهاي پنجشنبه قبرستان نقده حال و هواي ديگري دارد و مردمي كه براي فاتحه به آنجا مي آيند، بر سر مزار شهداي ملي آذربايجان حاضر مي شوند و فاتحه مي خوانند و حتي شعارهايي نيز سر داده ميشود. بسياري از عمال مزدور رژيم كه از سوي مردم شناسايي شده اند كمتر در مناظر عمومي ظاهر ميشوند و حتي فرزندانشان نيز چنين وضعيتي دارند. اداره اطلاعات نقده نيز تاكنون شمار بسيار زيادي از اهالي را به اطلاعات فرا خوانده است اما جالب اينكه اين اقدام مزدوران بي فايده است و كسانيكه احضار شده اند اكنون با روحيه ايي محكمتر و عقيده ايي راسختر به ادامه راه حق ملت ستمديده مان مي انديشند.

يك خبر جديد:

گفته ميشود كه در پي ارائه گزارشهاي هيئت تحقيق و تفحص، فرماندار نقده (دكتر اميني فرد ) و فرمانده سپاه نقده (سرهنگ حبي- برادر محبي نيا نماينده مياندواب در مجلس) مقصر شناخته شده اند و نامه هيئت نزد رسول پورزمان نماينده بي لياقت و خواب آلوي نقده است.

خبر مهمي كه ناگفته باقي مانده است:

شب پنجشنبه 4 خرداد پس از اينكه مزدوران اعتراض مدني ملت را به خاك و خون كشيدند و حتي كاماندوهاي ارتش واقع در پادگان جلديان به نقده اعزام شدند، اتفاق مهمي در قرارگاه نيروي انتظامي نقده كه محل اسكان نيروهاي يگان ويژه مياندواب بود و از سربازان لرستاني و عرب تشكيل يافته بود رخ داد. شب هنگام وقتيكه فرمانده فارس اين يگان مشغول مكالمه تلفني بود اظهار ميداردكه ما توركهاي خر و سوسكها را سر جاي خود نشانديم كه در اين حين يكي از ماموران نيروي انتظامي نقده باشنيدن اين حرف به او حمله ور مي شود و نزاع سخت و چند ساعته در قرارگاه بين نيروهاي فارس و تورك صورت مي پذيرد كه در نتيجه تقريبا 400 باتوم شكسته شده و تعداد زيادي از طرفين مجروح شده و به بيمارستان منتقل مي شوند. در پي اين حادثه آن يگان از نقده خارج مي شوند و نيروهاي تازه نفس از اورميه، فدائييان رهبر از تهران و لرستان به نقده آورده ميشوند. روز جمعه و شنبه حدودا 10000 نيروي رژيم در نقده حاضر بودند.

اهميت اين مساله از لحاظ تبليغي آن است كه بايد بشدت در بين نيروهاي مسلح و امنيتي تورك پخش گردد تا بلكه ماهيت شوينيستي و ضد تورك رژيم ايران هرچه بيشتر براي آنها روشنتر شود. اكنون نيز تمامي بازجوييها در اطلاعات نقده توسط ماموران شمالي و فارس صورت مي گيرد (به اسامي مستعار موحدي و اعتمادي). مساله ايي كه مي توان گفت كه رژيم حتي به مزدوران محلي خود نيز اعتماد ندارد و اين مسله ميتواند در جاي خود تاثيرات منفي ضد رژيم در روحيه نيروهاي محلي ايفا نمايد لذا لازم است مسائلي از اين دست در دستوركار مبارزه مدني و رواني حركت ملي آذربايجان قرار گيرد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home