Monday, February 04, 2008



مهندس «عبدالله عباسی جوان» کاندیدای مردم نقده .

مهندس «عبدالله عباسی جوان» فعال حرکت ملی آذربایجان که پس از تحمل 129 روز زندان با قرار وثیقه 80 میلیون تومانی آزاد شده خود را برای شرکت در انتخابات مجلس هشتم آماده و به عنوان کاندیدای مردم نقده نام نویسی کرده بود. اما برخلاف روال قانونی و بصورت غیرمنتظره نام ایشان نیز در لیست رد صلاحیت شدگان قرار گرفت. با پیگیری­های انجام گرفته از طرف ایشان سه دلیل "عدم التزام عملی به اسلام"، "عدم اعتقاد به رهبری و نظام" و "عضویت در گروهک­های غیرقانونی" بعنوان دلایل رد صلاحیت اعلام شد.

فرزند شهید عباسی که اعتقاد و التزامش به اسلام و حریت حسینی شهره خاص و عام مردم نقده است و از شخصیت­های محبوب و مورد اعتماد منطقه سولدوز و خصوصاً شهر نقده به حساب می­آِید در مصاحبه­ با خبرنگار «تورک­ خبر» ضمن اعلام این نکته که اتهام "عضویت در گروهک­های غیرقانونی" را از دلایل رد صلاحیت خود حذف کرده است گفت: در روزهای باقی مانده تا انتخابات خواستار حذف دلایل غیرمنصفانه رد صلاحیت دیگر وموافقت با کاندیداتوری مجلس هشتم هستم و حداکثر تلاش خود را برای ورود به مجلس و دفاع از حقوق قانونی و پایمال شده ملت آذربایجان خواهم نمود.

لازم به ذکر است که، مردم نقده و سایر شهرهای آذربایجان غربی، خصوصاً اورمیه، سلماس و ماکو برخلاف سایر شهرهای آذربایجان به شدت برای شرکت در انتخابات مجلس هشتم آماده می­شوند. سیاست­های ناعادلانه و حمایتگرانه حکومت مرکزی از قاچاقچیان کرد و مهاجرت بی­رویه اکراد به شهرهای تورک نشین فوق­الذکر باعث ایجاد حس طمع در گروهک­های تروریستی و منجر به ادعاهای ارضی نسبت به خاک آذربایجان در میان آنها شده است. حضور دلیرمردانی همچون مهندس عباسی که مورد اعتماد مردم نفده می­باشند می­تواند ناموس وطن را از گزند طمعکاران حفظ نموده و گامی در احیای حقوق معوقه ملت آذربایجان باشد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home